tisdag, oktober 13

Modeblogg

Hela förra vintern gick jag omkring i en täckjacka och såg ut som "hej kom och hjälp mig". Eller vadå, jag kanske inte hade den där jackan så ofta. Det var inte så många riktigt kalla dagar/kvällar i vintras. Men det var verkligen ett not so classy plagg. Det var tänkt som en högst tillfällig lösning.

Anyhoo. Jag har köpt ny kappa. Den var lite för dyr, men I love min nya kappa, och allra mest gillar jag att berätta att jag har köpt ny kappa. Det känns som att man lever i en annan, mycket bättre tid. Det är liksom inte en ny jacka. Det är en ny kappa.

Nu behöver jag bara ett par nya stövlar som passar till min nya kappa.

2 kommentarer:

emster sa...

Om du hittar snygga stövlar kan du väl hojta till och tipsa?

Lena på ekonomin sa...

emster: Kan jag väl. Och du gör detsamma, så är du gullig.