måndag, augusti 10

Du är allt jag vill ha

Men, alltså: Hallå! Molly Ringwald på teve och ingen har sagt något. Optimus Prime hade fjärrkontrollen så jag ba: Oj, vad var det där? Och hon ba: Är det något du vill se? The Secret Life of the American Teenager? Så jag ba: Det kanske kan vara intressant.

Sen när hon insåg att jag bara satt och spanade in Molly så var det slut och finito med den kanalen. *finito*

Och i ärlighetens namn ska man väl erkänna att det var något svalare känslor än när man såg Breakfast Club för tusen år sen och förälskade sig så till den milda grad att man skickade kärleksbrev till hennes påstådda adress i USA. En adress som man fick kämpa en hel del för att få tag i. Det här var innan nätet/internet. Förmodligen var adressen inte helt korrekt eftersom jag aldrig fick något svar.

Hur det var att återse min ungdoms kärlek? Härligt! Åren har smekt henne varsamt. Nu påminner hon en hel del om Bette Midler. Och det är inte ett dåligt betyg.

2 kommentarer:

Miss Understod sa...

Någon verkar vara svag för rödhåriga...
Vilken hårfärg har OP?

Petter sa...

Miss Understood: Optimus Prime har fin hårfärg och fin frisyr.