onsdag, maj 27

Munborsten

Kommer ni ihåg den gamla goda reklamen för tandkräm/Colgate? Ni vet, ”noll hål”. Idag, onsdag, kör vi en temadag på ämnet tandhygien och delar med oss av våra bästa knep för att få det riktigt rent i ”truten”.

Närå. Men jag kom att tänka på den där vikarierande tandläkaren. Eller om det var tandhygienist? Tandsköterska? Det hände för en herrans massa år sen och detaljerna är lite oklara.

Minne: Klädd helt i vitt. Sjukt het. *minns*

Hon ba: Det ser bara fint ut det här, men du måste nog komma på återbesök. Och jag ba: Jahaja? Och hon ba: Passar det vid sjusnåret ikväll? Hos mig? Och jag ba: Yabadabadoo!

6 kommentarer:

Medelklassman sa...

Vad är Vaktis uppe i för fultal? Tresiffrigt?

Vaktis sa...

30+: Nänä. Det finns inget fult i att "göra det". Och jag borde ju veta. Om man säger. Hehe. *hehe*

Sen vill man ju inte skryta eller så. Men det har ju blivit en hel del genom åren. Och det är inte så att någon har klagat heller. Bara nöjda "kunder".

Miss Understod sa...

Men guuuud, det låter ju som en riktigt cheezy p-rulle...
*eject* ;o)

Vaktis sa...

Miss Understood: Verkligheten överträffar "dikten". Dårå.

Apan sa...

Vaktis, vaktis, jag säger då det. Skriv en erotisk novell vetja.

Vaktis sa...

Apan: Inte för att vara sån, men det blir nog mer en erotisk roman i minst två band. Om man säger. Hehe. *hehe*