torsdag, maj 14

Analys

Alla kvinnor gillar Sex and the City. Fråga mig inte varför. Jag fattar verkligen noll. Man ba: Va? En annan obegriplighet är ju att hela världen gillade Vänner/Friends. Jag gjorde ett försök, men det är ju varken kul eller tänkvärt. Eller bra. Man ba: Men kejsaren är ju naken!

Menhursomhelst. Alla killar gillar Entourage. Jag tänker mig följande analogi med Seinfeld:

  • Jerry – Vince (menlös huvudperson)
  • Kramer – Ari (skogstokig ”lirare”)
  • George – Drama (härlig förlorare)
  • Elaine – Turtle och E (bollplank)
Btw, det här inlägget arkiveras som ”insiktsfullt om populärkultur”.

2 kommentarer:

ochjagba sa...

Jag gillar inte Vänner. DÄREMOT, det där dansbands-dokusåpan som gick för några år sedan = SKITBRA. Friends 4-ever

Praktikanten sa...

good morning terrorism: Var inte det för typ tusen år sen?