tisdag, april 21

Kvinnor och hormoner

Det är den tiden i månaden för Optimus Prime och, mon dieu, då blir det liksom den tiden i månaden för mig också. Hon ba ryter: Jag är så jävla trött på allt vardagsmeck. Jag vill inte komma hem från jobbet och ställa mig vid spisen och sen diska hela skiten. Och sen dammsuga! Och jag ba: Men hjärtat, jag lagar middagen och tar disken. Och hon ba: Men dammsugningen då? Och jag ba: Det är inte så akut. Och hon ba gråter: Du är så snäll och jag är en sån häxa.

Och jag ba: Jaja, det är ingen fara. Jag svänger ihop lite middag. Och hon ba ryter: Tycker du att jag är en häxa?

8 kommentarer:

Apan sa...

Hormoner kan verkligen få en kvinna ur spel. Vad gullig du! *myser*

Piakvinnan sa...

Va fan menar du! Att vi är LABILA!! Nä nu j...

*letar efter kniven*

;-)

Petter sa...

Apan: *är gullig*

Piakvinnan: Ja. Vissa kvinnor kan bli lite labila.

emster sa...

Asså säger man "svänger ihop"? Jag trodde det hette "slänger ihop"?

*förvirrad*

Petter sa...

emster: Jag tror att bägge uttrycken är accepterade som "slang".

annahita sa...

får ont i hjärtat av såna inlägg. jag är EXAKT som optimus prime. ej ok.

Miss Understod sa...

Guuuud vad du måste älska denna kvinna!

Petter sa...

annahita: Det krävs ett speciellt tålamod.

Miss Understood: Hon har sina goda sidor. Och mindre goda.