torsdag, februari 5

Man unnar sig en råtta i pizzan

Jag tuggade och tuggade. Och tuggande. Innan jag diskret spottade ut typ världens segaste skinkbit. Ni vet sådär, när man för upp servetten till munnen. *diskret*

Då ser jag att det är ett plåster. Ett ihoprullat plåster. Ett fingerplåster. Och jag ba: Eh? *urk* Så jag tränger mig fram till ”pizzakillen” och ba: Menvaeresompågårhär? *arg* Men han ba ropar till ”den andra pizzakillen”: Vi har hittat det! Och ”den andra pizzakillen ropar tillbaka: Jag har nytt! *visar tummen*

Och jag skakar av äckel/ilska och ba: Menvafan? Och pizzakillen ba: Ingen fara mannen vi bjuder på lunchen.

Så jag står och väntar på att få slantarna tillbaka. Men pizzakillen ba: Redan betalt. Vi bjuder imorgon!

Obs! ”Krydda” historien med ”pizzakillarnas” roliga brytning.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bakläxa på det där med brytningen va.

Apan sa...

Men fy vad äckligt!

Donny H sa...

Jäj! It's like a dream come true.

in cell sa...

fy fasen. plåster är topp tre äckligaste saker som finns.
jag skulle nog inte kunna äta där igen, även om det var gratis.
*snobb*

Praktikanten sa...

helahustrun: Accent?

Apan: Ja. *urk*

Donny Hedlund: Plötsligt händer det! Tre plåster i pizzan, sen är det raka vägen till fyrans morgonsoffa och "skrapet".

in cell: Vilka är de andra två på listan? *äter torr apelsin*

in cell sa...

Avbitna naglar kommer väldigt högt upp också.
Säd är inte heller nån favorit.

ja det är nog topp-tre utan inbördes ranking.

Praktikanten sa...

in cell: plåster, avbitna naglar och säd

A. sa...

herregud!!

Praktikanten sa...

If you're into it: Ja, "not so fresh". Men det blev en schysst story/berättelse.