måndag, februari 16

House *music*

Jag hörde fel när han skröt och skravlade om sin jävla semester: Vi ska till les Alpes. Festa och pumpa puder. Och jag ba: Ditt jävla äckel! Skryter du om att du ska knulla horor? Kan du inte få till det på något annat sätt än att pumpa luder? Och han: Say What?! Pumpa puder! P! Och jag ba: Knarka? Ska ni till alperna för att knarka? Och han ba: Pumpa puder! Off pist! Nysnö! Åka utförsskidor utanför de preparerade backarna! Hör tant illa? Och jag ba: Ja. *skäms*

8 kommentarer:

Bonjonas sa...

Hihihi

Piakvinnan sa...

*leeer*

Du är modig som delar med dig av detta.

hon i receptionen sa...

Bonjonas: Va?

Piakvinnan: För mig handlar det inte om mod, för mig är det något som måste berättas. Jag väljer att gå ut med min historia för att öka förståelsen, att tvätta bort "skamstämpeln"... etc etc.

Bonjonas sa...

Jag försökte ju bara härma Kenny Starfighters fnitter.

hon i receptionen sa...

Bonjonas: Och jag försökte bara gestalta lomhördhet.

Donny H sa...

Skidmänniskor och uttryck som "pumpa puder" ... vad är grejen *förstår inte grejen*

hon i receptionen sa...

Donny Hedlund: Men precis!

Anonym sa...

hahahaha! me like.