torsdag, januari 8

WC fleur

Att vara sambo på försök. Att hitta saker i toaletten. Att förnimma nya dofter. Att vänja sig vid förändring. Men ändå.

Jag ba: Ska vi verkligen ha en ”sån där”? Och Optimus Prime ba: Ja. Det blir så ”stökigt” när du ”gör ditt” därinne.

OK. Först tänkte jag inte ens att det var värt att skriva om det. Det var då. Men nu har vi en sån här riktig bamse i toan. Ett tvåfärgat monster som övervakar stolgången.
Och doftljus. Det är som när man fick följa med mamma till Åhléns parfymavdelning och ögonen rann av den doftmättade atmosfären. *minns*

8 kommentarer:

Medelklassman sa...

Här kommer en liten minnesregel:

Doftljus in = flickvän ut.

Anonym sa...

Meh. Regelbundet ligga kan väl vara värt ett jävla doftljus.

Anonym sa...

Det är ju just sånt som man saknar som singel jue!

På min "singeltoa" luktar det inte doftljus..

*Tänder tändsticka*

Petter sa...

Ja, alltså, eeeh ... jag håller nog med helahustrun. Men det är ju inte "optimalt". Det är det inte.

Jag brukar ställa doftljusen lite åt sidan, men inte för långt åt sidan. Då tar det hus i helvete.

masha sa...

men doftljus? *vafan*

Petter sa...

Slänga doftljus? Slänga doftljus!

*slänger doftljus*

Anonym sa...

Skaffa doftljus? Skaffa doftljus!

*skaffar doftljus*

Anonym sa...

Slänga doftljus? Slänga doftljus!

*ligger inte*