tisdag, januari 13

Tjugondag

Vi har inte haft någon julgran på kontoret i år. Det vore att ”håna alla som far illa av rådande lågkonja”. Om man får tro chefen. Därför har vi inte heller julgransplundring idag.

Men vaktis har ”tagit tag i misären” lite grann och bullat upp ordentligt med längd/fikabröd. Helt bekostat med slantar ur egen ficka, enligt uppgift. *vardagshjälte*

Alltså, han har verkligen bullat upp hejdlöst mycket. Tänk: bullgrossist. Och han ba: jag fick ett bra pris, det gick liksom inte att tacka nej.

6 kommentarer:

Piakvinnan sa...

For you Vaktis!

http://www.youtube.com/watch?v=BovQyphS8kA

Vaktis sa...

Youtube, mest för "kids" va?

Piakvinnan sa...

Säkert.
Passa mig bra.

Piakvinnan sa...

...passar mig bra, ska det vara.

Se, jag kan inte ens stavva.

Vaktis sa...

Närå, min kommentar lät lite dryg kanske. *sorry*

Inte för att man är någon "datanörd". Om man säger. Men det händer ju att man kollar lite på "tuben". Dårå. Lite Benny Hill. *klassiker*

Piakvinnan sa...

I knew it!!!!

Och du, dä ä lugnt. *smälter*