måndag, januari 19

Hos frisören (rolig historia)

Närå. Optimus Prime tjatade till sig att få klippa mig: jag är värsta grymma på att klippa. Det blir precis som på ”salong”. Och jag ba: Ok. *tvivlar*

Men det var verkligen precis som hos frisören. Alltså, hon klippte lite så där i luften med jämna mellanrum och småpratade om ”väder och vind”, och svarade sådär ”mmm” och ”jojo” på allt jag sa. Först trodde jag att hon gjorde en grej. Men det var på riktigt. Hon ba: mmm *koncentrerad*

Och sen det roligaste/jobbigaste till sist: Hon kammar fram luggen på mig och ba: nu ser du ut som dum och dummare. Och jag låtsas inte förstå filmreferensen och ba: och du ser ut som ett jävla retard. *bad move*

Hon svarar med att klippa bort en stor tofs ”på flinten” och ba: och nu ser det ut som att du är tunnhårig. *klipper*

2 kommentarer:

Anonym sa...

.Hon handlar dina kläder
.Hon tvingar på dig doftljus
.Hon klipper ditt hår

R.I.P Petter

Saknad o älskad av vänner och bekanta.

Närå men om det är nåt förtäckt rop på hjälp, så blinka en gång för ja,två gånger för nej.

Måtte du inte vara förlorad!

Petter sa...

*vågar inte blinka*