måndag, december 8

Vi kollar lite närmare

Lasseman heter egentligen Lars Larsson och

”... gick ur "Handel och kontor" med 2,7 i betyg och har jobbat på ett lager för en fotofirma och som butiksbiträde i en musikaffär. Favoritfärgen är blå och han gillar all mat men mest Tex-Mex och Oxfilé med potatisgratäng. Till det dricker han gärna en öl eller mineralvatten.

När han inte håller på med musik (vilket är typ aldrig!) spelar han gärna golf (om solen skiner!), fotboll (om han orkar!), fiskar (om det nappar!) ...”
Ja, där ser man.

6 kommentarer:

Medelklassman sa...

Oxfilé med potatisgratäng. Mmmm. Vad är det för fel på det nu då?

*hungrig*

in cell sa...

men vi vet ju fortfarande inte vem på bilden som är lassenmannen!

för övrigt är det alldeles för sällan man vet folks favoritfärg nu för tiden. Var det ett nittiotalsintresse?

Medelklassman sa...

Min favoritfärg är cendré.

Petter sa...

in cell: Han till höger. Mums för tjejerna!

30+: Det är så svårt. det där med favoritfärg. Idag tror jag att rött är finast. Kanske gult.

in cell sa...

oki. min favoritfärg för tillfället är nog grönt.

Petter sa...

Nu har jag ändrat/bestämt mig. Det är en lila nyans. Tänk "syren", men intensivare.