fredag, december 19

Tomtemor

Chefen vill ha lite hjälp med julklapparna. Lite underkläder. Damunderkläder. Exotiska, om du förstår. Inget vulgärt. Något klassiskt men ändå utmanade. Och jag ba: Spetstrosa? Och han ba: Ja. Korrekt. Just så! Men inte helt genomskinligt. Man vill ju inte se ändå in till livmodern. Det ska ju finnas lite spänning kvar. Kanske något du själv skulle ha om du ville vara lite ”fin under”. *flackar med blicken*

Och det kan jag ju hjälpa till med. Så han ger mig en lapp med storlekarna. Just det! ”Storlekarna”. Två helt olika uppsättningar. *omg*

8 kommentarer:

Piakvinnan sa...

What! Jag trodde sånt här bara hände på film. Där ser man.

Ska man skratta eller gråta? *ambivalent*

Äh! *skrattar*

Anonym sa...

OMG!

man vill inte se ända till livmodern nej. hahahaha.

hon i receptionen sa...

Piakvinnan: Eller hur! När det gäller chefen blir jag inte längre förvånad.

Newbien: Visst är det märkligt formulerat?

Anonym sa...

Geni. *impad*

Anonym sa...

men däremot är jag osäker på om jag förstår. har chefen en kvinna vid sidan av tomtemor? eller är han osäker på tomtemors storlek?

hon i receptionen sa...

Anonym: Ja, mig är det få som slår på fingrarna när det gäller shopping.

Newbien: Han sa att han hade kollat storlekarna, så jag antar att det är två tomtemödrar. Eller snarare, en tomtemor och en liten tomtesnärta. Om man får gå på storlekarna.

Anonym sa...

Shit alltså! Att han vågar....bäst att du inte får träffa tomtemor då så du inte "försäger dig" så att säga om de olika storlekarna. *dåra*.

hon i receptionen sa...

Alltså, chefen känner något slags förtroende för mig och så vidare. Men precis! Att han vågar!

*hemmafylla*