söndag, december 14

S.C.U.M.

En man/tölp visade snoppen/pitten för mig. På lokal. Jag ville inte se den. Verkligen inte, men han ba: här haru, gullet! All you can eat. Och pillade fram den ur gylfen. Jag ville hälla en drink över honom, men jag hade inte ens hunnit beställa, så jag skrek rakt ut ut och stampade i golvet med högklackat. Alltså, jag var så arg att jag hoppade upp och ned på stället. På riktigt. Uppklädd och hyfsat nykter. Och han och hans jävla polare bara flinade: Va ere mere haru mens eller?

Och sen kom vakterna. Och jag ba: tack för att ni kom. Det där jävla äcklet visade pitten för mig! Och de ba: Det är dags för dig att gå nu. Och jag ba: nä alltså, det var han som visade pitten för mig. Det var därför jag skrek. Och de ba: Ja som sagt det är dags för dig att gå nu. Och jag ba: men han visade pitten. Då blev jag utledd. Vakterna ledde ut mig. Inte honom. Mig.

Bara för att reda ut eventuella missförstånd sa jag en sista gång att han hade visat pitten för mig, inne på stället och att jag inte tyckte att det var okej. Och vakterna ba: Då borde du vara smickrad. Det är inte alla som får se kuk bara sådär.

Som hela skolgången: Killarna drar dig i håret för att de tycker så mycket om dig och är nyfikna på vem du är. Förstår du inte det?

*kokar*

6 kommentarer:

Världens Bästa Flickvän sa...

i kill! vilka jävla kukhuvuden. och ingen annan sa ifrån? gaaaa.

hon i receptionen sa...

Yes, you kill!

Jag hatar jävla pittkillar som står och flinar i sin jävla flock och ba: *härskarteknik*

Anonym sa...

vart utspelade sig det här? jönköping? eller i vilken håla då där nämnda karlar/vakters föräldrar är syskon?

Piakvinnan sa...

Hur många gånger ska man behöva påpeka att lillsnorren inte är något att titta på. Den tar sig inte ut på cat walk:en. Ever.

Use those heels, bäjbä.
*pungspark*

Definitivt härskarteknik.
*pungspark igen*

Donny H sa...

Idioter. Det får bli mitt bidrag. Idioter

.perpotator sa...

"-håller du i nåt eller, det syns inte"