måndag, november 10

Helgens bravader

Jag var ute och svirade lite i helgen. Svirade och slirade. Dårå.

Det var som omöjligt att få något kjoltyg på kroken, så jag provade på det här med bög/homo och följde med en söt snubbe hem. Helt OK, om ni frågar mig. Men det var ju inte lika skönt att mysa efteråt med någon med mustasch, om man säger. Men som sagt: helt OK. Värt ett försök.

Närå. Hon hette Kicki (kvinna). Men jag provade faktiskt på ”det där” en gång för länge sen. Det är inte så mycket att orda om. Och jag skäms inte för det. Gjort är gjort. Jag var ung och nyfiken.

Det får räcka så. Om man säger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur kommer jag in på Den goda hustruns blogg, kan ni ge mig nåt lösen?

Anonym sa...

Nyibyn - du skaffar ett Wordpresskonto och så mejlar du till dengodahustrun@gmail.com

That's the way!