måndag, oktober 20

Att tappa tron på mänskligheten

Vi var på ett "lite bättre ställe” i lördags i hopp om att träffa någon ”lite bättre”. Det gick lite sådär. Jag spanade in en riktig heting i baren och blev peppad av tjejerna tills jag vågade gå fram. Han var från typ Göteborg så jag förstod inte allt han sa. Men shit, vilka ögon! Och kropp! Och charm!

Så jag försökte spela lite svår och det verkade lyckas. Han visade intresse och allt det där, men sa att han var lite på väg. Men att han gärna skulle vilja träffas. I en annan miljö. Och jag ba: okej, om du vill så går väl det bra. *spelade svår*

Han la sin hand på min bara axel och sa: du ska få mitt kort så kan du ringa. Om det skulle kännas rätt för dig. Och jag ba: vi får väl se. *omg*

Hans kort? På ena sidan stod det bara: LIGGA? På andra sidan ett mobilnummer. *gissar kontantkort* Jag har typ aldrig känt mig så billig/slampig.

LIGGA?

2 kommentarer:

Medelklassman sa...

Ring för guds skull. Det är mannen i ditt liiiiv.

hon i receptionen sa...

30+: Meh!