torsdag, september 11

Endymion

När jag kom hem från jobbet stod han vid spisen i förkläde och la sista handen vid middagen. Allt jag behövde göra var att sätta mig och låta honom servera, konversera och fråga om min dag. Jag fick en kopp kaffe när han tog hand om disken. Och någonstans i allt det här ljuvliga smälte han mig fullständigt med en fotmassage. Jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick till, men innan jag visste ordet av hade han gett mig allt det där en kvinna vill ha.

Har jag nämnt att han dessutom är sjukt het och, ja, helt enkelt underbar (om man får citera mössen i Askungen?!)? Han har bara ögon för mig och ser rakt in i min själ, så där att allt bara är/känns självklart. Så där som att livet trots allt har en mening.

Sen vaknade jag. *jävla skit*

Blott i drömmar Olympen
Stiger till dödliga ned.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en sån kille. På riktigt! Ge inte upp asså. Ge inte upp.

Lena på ekonomin sa...

Nej, det har du inte. Du drömmer.