onsdag, augusti 13

En doft av hö

Man hade ju tänkt/önskat att det skulle bli några sköna romanser under sommaren. Hoppats på att semestern skulle bära med sig allt det där som finns inom mig. Alla begär och förhoppningar. Uteservering, hångla i soluppgången, sakta gå hem genom stan och hela den baletten. Men det har ju bara varit lantisar/turister i stan. Och då blir det ju knappast aktuellt för min del.

Rättelse: lantisar, turister eller de där snygga som visar sig vara så jävla gay när man väl vågar sig fram till dem. Jag får typ synfel på fyllan. Hur svårt ska det va?

2 kommentarer:

.perpotator sa...

den här bloggen är så jävla skön. jag länkar genast och påpekar att jag känner en från Lillkyrka. för övrigt sveriges sötaste namn på en ort/by/håla

Vaktis sa...

Jag citerar: "så jävla skön" *hehe*