måndag, januari 28

Yngre män, äldre kvinnor

Vi var ute på galej och tog dansgolvet i besittning. Ni vet, lite Håkan, lite Specials. Då är det bara att slänga upp händerna i luften och jobba, jobba, jo-o-bba!

Allt var frid och fröjd ända till någon började daska mig i stjärten, ganska hårt och i takt till musiken. Lite kul till en början, men döm om min förvåning när jag vänder mig om och ser en äldre kvinna som ler och blinkar åt mig, utan att sluta smiska. Visserligen söt och allt det där, men verkligen tio år äldre. Jag hade ju tänkt mig att det var någon i gänget och log aningen besvärat, antog att hon skulle sluta. Men icke! När jag sa att det kändes lite förnedrande, svarade hon bara att min stjärt var så liten och fast att hon bara inte kunde motstå. Att det var den som "bjöd in henne".

Dessutom försökte hon motivera/ursäkta det med att hon brukar göra så, att det var hennes ”grej på dansgolvet”, och därmed borde det inte vara några konstigheter. Jag ska ta kontakt med Tito Beltran och, för en engångssumma, erbjuda honom det perfekta försvaret. Jag brukar göra så. Det är ju min grej. Det är inga konstigheter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säkert. "Min grej"?! *fnyser*

Anonym sa...

''... verkligen tio år äldre.'

BARA 10 år äldre? de e en bagatell i jämförelse med motsatta företeelser
när bla 60-årig Ulf Nilsson daskar i stjärten sin 30-åriga sexslav...

den enda skillnaden är att Ulf Nilsson får lönegaranti för sin kvinnoutnyttjande medan en kvinna i samma situation får bara utskällningar.

Snacka om att sila mygg o svälja kameler.