måndag, november 26

Att förlora (på det bra sättet)

Min kompis Höjdarn är charmig och så. Ser helt OK ut för sin ålder. Inte nu för att jag är sån, jag menar bara att det inte är något större fel på hans yttre. Allt sitter där det ska. Men han har haft det lite si och så i kontakten med det andra könet, dårå. För att tala klarspråk: han är oskuld. Och han är ju inte direkt purung. I ärlighetens namn ska det väl nämnas att det har varit sjukt mycket otur inblandat.

Hur som helst, sist vi var ute och slirade tillsammans gav jag honom ett och annat tips som borde förbättra hans chanser/möjligheter.

  1. Klipp dig lite kortare, du ser ut som en tjej.
  2. Låt skägget växa ut.
  3. Kör hårt!
Det borde fixa biffen! Om man säger. Det var ett tag sen vi sågs, Höjdarn och jag. Så man undrar ju hur det har gått.

Inga kommentarer: