torsdag, oktober 4

Tick-tack? Skulle inte tro det!

Det har ju skrivits en hel del om barn/barndom på bloggen den här veckan. Och jag vill bara påpeka att det inte bara är mina inlägg. Och det är inte så att det handlar om min biologiska väckarklocka. Det kan ni glömma. Dessutom är det lite si och så med min snubbe just nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Han har inte ”det”. Inte längre, kanske inte förut heller egentligen. Vad såg jag hos honom?

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde söta bebisar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du deppa inte. en typ fransk tant fick tvillingar när hon va helt skitgammal. säkert 60 eller 65. och han Chaplin va ju nästan 90 år när han fick en unge fast han är ju man då såklart! *ler* annars kan du ju köpa barn också, det är ju så många som inte har föräldrar och mat. har han inte det så kanske du ska träffa nån annan. det är ju superviktigt. han som jag träffar är skittrist och vill typ bara se på sport och dricka öl med sina polare. och jag vill ju sncka liksom, du vet om saker. lycka till! kramizzz!

Anonym sa...

Barn är härliga, men det är nog bäst att vänta tills man själv vill. När man har träffat kärleken. /Annika