tisdag, oktober 16

Prestationsångest

Samarbetet med den person som jag inte bör kalla för annat än Sveriges största kulturpersonlighet visar sig bli svårare och svårare. Det är inte han som gör det svårt, det är jag som lägger ribban för högt för mig själv. Det har tagit två timmar att formulera det som egentligen skulle ha blivit ett ganska ordinärt mail, men nu har utvecklat sig till en spaning efter något som flytt. Jag vill inte verka liten inför denna språkets gigant. Eller åtminstone inte mindre än nödvändigt.

Herregud! Slappna av. Det är bara ett jobb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det Alex Schulman som du ska samarbeta med???

Anonym sa...

Jag förstår ju vem du syftar på förstås. Men jag venneja om jag skulle kalla det en "kulturpersonlighet"? Mer ett värmländskt skogsrå dårå. Lenita, alltså...