måndag, oktober 22

How do you solve a problem like Maria?

Hur tänkte de? Pernilla Wahlgren som Maria i Sound of Music? Julie Andrews äger ju den rollen. Hon är Maria. Vi träffades en gång, Julie och jag. Förmodligen var det på en fest. Men detaljerna är inte knivskarpa i dagsläget, dårå. Det var ju ett tag sen och det blev aldrig något på riktigt mellan mig och Julie/Maria. Men jag hade chansen, och sumpade den p.g.a. dålig fokus. Det var ju sista gången. Jag lärde mig en läxa.

Nu är det ju inte så att jag har gjort det med Pernilla Wahlgren heller. Men det känns ju verkligen inte lika angeläget, om man säger. Jag fingerpullade visserligen henne backstage för en herrans massa år sen, om jag minns rätt. Men jag hade ingen lust att ta det längre än så, om ni förstår.

2 kommentarer:

Jakob sa...

Jag hör dig vaktis. Jag hör dig. Det är för att hon luktar. Fan blir så förbannad! Intimhygien är a och o för ett lyckat one night stand. Och det borde Pullan veta!

Anonym sa...

Ojojoj... Fingerpulla Pernilla Wahlgren, hur tänkte du?