onsdag, september 19

Visioner

Det var hyfsat jobbigt idag. Chefen är ju tillbaka från semestern och han ville prata med mig i förtroende. Han sa att jag var en sån som har koll, en tjej med känsla, och det var ju smickrande att någon ser mig för de goda egenskaper som jag har. Trodde jag. Men det var något helt annat. Han ville fråga lite kring analblekning. Om de fanns något ”hemma-kit” eller om jag visste någon bra salong. Jag tipsade om nätet. Sök på internet, sa jag. Google. Där borde det finnas svar.

Nu har jag suttit hela dagen och haft dåliga bilder i huvudet. Och de försvinner inte.

2 kommentarer:

Jakob sa...

det finns inga hemma-kit. tro mig.

Anonym sa...

Det är två komponenter som blandas till en homogen massa i en liten fyrkantig plastbehållare, en pensel/träspatel att smörja på massan med och en vårdande olja att använda efteråt. Hellre för lite än för mycket. Låt verka i 20 minuter och skölj noga. Inte rekommenderat att använda mindre än ett dygn efter vaxning. Då gör det ont. Tro mig. //Lenita